Un mic dejun sanatos

cereale integrale

Incepe ziua cu ceva gustos si sanatos!

De ceva vreme, am inceput sa mananc si eu la micul dejun cereale cu lapte. Initial, am inceput cu cerealele acelea „delicioase”, pline de zahar si alte chestii mai putin sanatoase.

Am citit un articol despre beneficiile cerealelor si am hotarat sa incerc. Acum micul meu dejun consta in cereale cu musli. Imi plac in special fructele din componenta lor, le dau parca un gust si o aroma deosebite.

Pe langa faptul ca sunt delicioase am observat ca-mi ofera si mai multa energie pe parcursul zile. Inca nu am reusit sa zbor, asa cum se intampla in unele reclame, insa chiar ma simt mult mai bine, sunt mai activa si ma concentrez mult mai bine.

Va recomand sa incercati!🙂

Lasă un răspuns

